Tisdag

publicerat i Allmänt;
Det märks att de snart bara är 4 veckor kvar  och att det är på sluttampen. Jag är extremt less på detta nu och jag vill bara kunna röra mig normalt utan att de känns som att någon håller på att slår ihjäl en för att det gör ont och att kunna andas och få luft ordentligt.!!
 
22,5 kilo och förmodligen nåt kilo till hinner jag nog lägga på mig innan det är dax - pust.
Så nu är det bara att vänta...å vänta, de blir säkert långa 4 veckor.
 
Från det ena till de andra så funkar det jätte bra i skolan för Emilia =) ♥ Hon trivs och tycker det är roligt så på eftermiddagarna har vi en trött tjej och det blir tidiga kvällar.
På morgonen följer jag alltid med emilia till bussen och hämtar sedan henne vid bussen, hon är riktigt duktig och tar den "uppgiften" på allvar.
 
Så duktig så stor och snart blir hon storasyster ♥ ♥
 

 

Kommentera inlägget här :