Lördag

publicerat i Allmänt;
19 dagar kvar och förhoppnngsvis INTE en dag till tills de är dax. Jag har nu fått kryckor för att jag helt enkelt inte kan gå. Det kändes rätt ok igår de gånger jag gick sen att de gör ont hela tiden endå  .... ja de är ju så. 
Men de är inte kul när det gör så ont att måsta ha hjälmedel för att kunna gå någolunda och ändå är det inte de lättaste att försöka gå.
Jag kan inte annat än säga att de tär på en och krokodiltårarna kommer i tid och otid.
 
Men förhoppningsvis så blir inte alla dagar lika och sen att lill trollet vill vara vänlig att komma före beräknad tid =)) ♥
 
Nu ska jag bara samla lite kraft till att orka masa mig ner och städa Mollys bur sen vore de väldigt bra om jag klev ur soffan och klädde på mig först :) Men jag ska nog allt vila en stund till först... kanske...
 
....Japp de ska jag de =)
 
 
 

Kommentera inlägget här :