Förvärkar delux

publicerat i Allmänt;
Jag har fått för mig att vi inte kommer hinna in på förlossningen när det är dax ... Kommer säkert vänta för länge hemma för att jag tror de bara är förvärkar :/
De här med värkar är liksom inte "min grej" med emilia gick vattnet så de gjorde sig själv att vi åkte in och dagen efter satte dom igång mig för att jag aldrig fick värkar å då blev de en jäkla fart på smärtan.
 
Kan ju hoppas på att vattnet eller nåt går så vet man med säkerhet att de börjar bli dax .. slipper man bli "lurad" av falskt alarm för man tror de är är full fart på värkarna eller tvärtom att de är på allvar och bara väntar hemma.
 
Men å andra sidan så känner nog kroppen igen och kan alla singnaler när det är på allvar =) så det blir väl nog säkert bra!
 
Jag ska iaf ta denna smärta med förvärkar och fortsätta måla! 
 
ha en bra tisdag..
 

Kommentera inlägget här :