20 september

publicerat i Allmänt;
14 dagar kvar - och nej jag känner ingenting men nästa vecka vore ju himla bra om de kunde bli =) Ja vi siktar in oss på nästa vecka helt enkelt.. Som att jag kunde bestämma de och just nu önskar jag att jag kunde de.
Har varit till BM idag på kontroll och allt va så bra så. Så nu har vi bokat in en 41 veckors kontroll ifall de inte har kommit någon bäbis. 
Men både jag och BM tror att de kommer komma tidigare än beräknat datum så vi får helt enkelt hoppas på de oxå¨.
Mamma har fått "jourtjänsten dagtid och Anna nattetid då Emilia är hemma 
 
För övrigt så sover jag bort dygnen - räcker med att bädda sängen eller ordna middag så behövs de vilas. Jag har alldeles för mycke krämpor som tar ihjäl mig och gör mig jätte trött så längtan efter att få bli "smal" igen är enorm, kunna röra sig normalt och gå normalt! 
 
"halvprövade" bärsjalen jag beställde och den kändes sjukt skön och bekväm - fast för dom slantarna så bör de ju vara bra oxå!
Måste bara lära mig hur den funkar riktigt.
 
Men nu ska jag nog kasnke ta och vila lite IGEN och sen försöka ta tag i att vika tvätt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :