Blä

publicerat i Allmänt;
Gud vad jag inte har lust med att gå på denna utbildning idag.. Sen jobba kvällen! Visserligen är utbl bara 3 timmar men ändå.. Jag hade hellre legat ute i solen =)
Måste ju passa på innan de blir för varmt - Tyckte liksom att det va nog varmt igår svetthormonerna är inte att leka med kan jag tala om.
Förutom att jag inte villa göra nånting idag så är det ju faktiskt bra.. Jag växer och frodas, fetare för var dag som går :P Ont mellan varven och små jobbigt att jobba. Precis som de ska med andra ord.
Imorgon ska även barnvagnen få flytta hem =) Den hämtar vi imorgon efter de att vi varit på handledar kurs - ja även imorgon eftermiddag blir de utbil Jag tycker verkligen inte om kurser/utbil men ett måste ibland.
Men sen tänker jag då allt njuta hela helgen av att vara ledig och ligga i solen =) för fint väder ska de ju bli!
Nu är det dax att göra sig klar ...

Kommentera inlägget här :