6 årskris och gravidkrämpor

publicerat i Allmänt;
japp de är precis så de är här hemma nu - Min prinsessa har försvunnit och blivit ersatt till ett litet monster :( Mitt mamma hjärta blöder och håret blir grått. 6 årskris/trotts även kallad "lilla tonåren" är då inte en lätt match...
SUCK Jag vill att min älskade lilla prinsessa ska komma ur denna hemska trotts NU ♥

Själv lider jag bara av grividkrämpor, har tagit kontakt med barnmorskan så jag kan få hjälp med vad jag ska göra.. Jag anntar att de blir ett bokat besök med familjeläkaren. De är ju så himla "skönt" när man mellan varven knappt kan gå, sitta eller ligga. Inatt sov jag bara nån timme för att de gjorde ont så fort jag skulle röra mig.
Desto jobbigare att knalla runt en dag på jobbet :/ Jag har inte haft en enda månad utan sjukfrånvaro =( känns ju verkligen inte roligt.
Som nästan aldrig var hemma om de inte va VAB så nu blir det inget jobb förns på lördag kväll.. Kul!

Tur är ju att tiden fortfarande tickar väldigt fort så snart är allt ont ett minne blott ♥

Kommentera inlägget här :