Torsdag

publicerat i Allmänt;
Så va de helg ännu en gång.. Nästan iaf =)
Å äntligen snart SÖNDAG!!! Denna vecka har varit värdelös - Har haft en ENORM längtan efter Emilia och jag har varit gråtfärdig och haft ångest för att jag vill att hon ska komma hem :( Riktigt hemskt med andra ord..
Men nu är det inte många dagar kvar tills hon kommer hem mitt älskade gryn ♥ ♥



Igår började jag jobba efter en kort sjukskrivning .... japp de gick ju j*vligt bra, eller så inte!
Har varit till läkaren igen och varit hos en sjukgymnast.. Ingenting går ju liksom att "bota" de kan ju bara lindras genom att faktiskt VILA som jag är urusel på sluta bära/lyfta tung och i överhuvet taget undvika allt som är påfresstande. Vilket inte heller är så lätt!

Kan säga att nedräkningen har börjat 12 veckor kvar och förhoppningsvis springer dom iväg lika fort som resten av graviditets tiden har gjort, fast den har varit besvärlig så har de gott undan!

Om någon timme så ska vi iaf åka neråt i landet närmare bestämt ca 75 mil :/ Kämpigt måste jag säga - men de är ju bara jag och Sven i bilen så kan ju variera med att ligga i baksätet och framsätet =)
Åter på Söndag igen.

En massa fika, götta och pauser så ska de nog gå bra.

Ha en trevlig helg ♥

Kommentera inlägget här :