Hemma igen.

publicerat i Allmänt;
Nu är vi åter hemma och Emilia är hemma igen ♥ Precis som de ska va.
De har varit en bra helg men synd att jag inte orkar vara med så långa stunder på allt. Förmodligen så va de sista mässan för min del och tar nog en pause från dom för ett tag framöver..


De känns att de varit en halv jobbig helg idag, de får nog bli en tidig kväll här hemma idag =)
Jag får ta att vila upp mig inför helgen och inför nästa veckas husvagns tripp
I helgen ska vi nämligen på dop, 30 års fest och 25 års fest, jag vet inte hur vi ska hinna med allt men ....
På måndagen åker vi iväg med husvagnen å de ska bli så skönt och härligt! De finns inget bättre än husvagnsliv och emilia tycker de är super mysigt.


från förra året :)

Så denna vecka tänker jag helt enkelt bara försöka VILA!

Kommentera inlägget här :