Bitter!

publicerat i Allmänt;
Vilken hemsk dag.. I natt har jag sovit nästan noll fast jag är så himla trött. Vi la oss strax före halv 10 och jag somna kl 04.00 och sov till kl 08.00 :/ Fan va kul liksom.

00.30 gick jag upp och plockade ur diskmaskinen och satte in "gammal" disk fixa lite till sambon skulle upp å jobba sen låg jag på knäna i badrummet och skura. Mmm de kändes för invalid blev jag men jag får då andra sidan skylla mig själv när jag håller på så. Jag vet ju faktiskt själv att kroppen inte klarar av så mycke just nu och ändå fortsätter jag.

Men vem vill ligga still i 24 timmar dygn efter dygn?!?? inte jag iaf...

I morgon ska jag jobba oxå ( de får jag oxå skylla mig själv för) Har inte ringt och begärt förlängning av min sjukskrivning som jag skulle ha gjort så därför gör jag ett försök att jobba 2 dagar nu.
chefen tyckte inte ens att jag skulle prova när hon ringde i morse men självklart fick jag ju göra som jag ville..

Så jobbiga sömlösa nätter är väl nåt jag får stå ut med fram till de är dax.. Ont jobbigt och tröttsamt!
Kan även säga att soliga dagar som dessa skiter jag fullständigt i dom är bara jobbiga och äckligt varma - man klarar ju av att sitta max 10 minuter sen är man ju som en enda stor svettig dunderklump.

Nu har jag spytt ur mig de iaf! Åh ja jag är en riktig bitterfitta, kan säga att jag njuter inte alls av de här just nu.

Blääääääää.

Kommentera inlägget här :