......Onsdag

publicerat i Allmänt;
Så va dagen här då jag va till psykologen.
Jag hade i bakhuvet att det va väldigt dumt att ta en tid precis innan jag skulle iväg åh jobba - De blev ju liksom att jag va hemma idag.
Man vänder ut och in på sig själv och vänder livet upp åh ner.

De va mycket som snurra i huvudet efteråt och fullt av tankar.
Just idag pratade vi kring mitt "insjuknande" när, hur och varför de började.. Som sagt så hade jag ju inte svar på allt eftersom jag inte vet vad som utlöste detta men med tiden så kommer vi nog fram till de oxå.

Gick tillbaka lite i tiden och pratade om va som hände då o.s.v Även om de känslor som jag är rädd för som kommer nu när jag slutar med medicinen... eftrsom medicinen gör en "avtrubbad" och känslolös så kommer ju känslorna tillbaka och dom är jag rädd för - hur jag ska tolka alla känslor?!?

Rädslan över att bli så fruktansvärt sjuk som jag va... Ja vi pratade som sagt om en hel del och nästa vecka ska vi gå tillbaka i tiden ännu mer.

Sen kommer vi ju även prata mycket om hur jag ska lära mig att leva med panik ångesten - för de kommer jag ju att få göra, tyvär!!! Även fast min läkare och psykologen har sagt att jag kommer få leva med den så någonstans försöker jag intala mig själv att så blir inte fallet....

Kommer även att få börja med KBT (Kognitiv beteendeterapi)
......de blir nog bra................hoppas jag!

en dusch och sen blir det sängen. Natti ♥

Kommentera inlägget här :