Tredje dagen...

publicerat i Allmänt;
Nedtrappning har börjat och de är tredje dagen idag .. Än så länge funkar de (peppar peppar) de tar bara nån dag innan kroppen känner av förändringen men de är ju inte säkert att jag kommer må piss heller!
De som känns nu är att mardrömmarna har kommit tillbaka åh de känns som att man iinte fått sova nånting - Mardrömmarna hade jag första månaderna när jag började med medicinen men försvann med tiden svettningarna har jag klarat mig ifrån ÄN SÅ LÄNGE!

Förra natten va de en kille som jagade mig med pistol och sköt hejvillt - De jobbiga är att man vaknar aldrig av mardrömmen utan allt bara mals på om åh om igen och att man verkligen får se allt hemska i detalj....

Men som sagt mardrömmarna kan jag ju stå ut med så länge jag mår bra i övrigt =)))
Hoppas de håller i sig!!

Nu ska jag ladda batterierna inför dom kommande 9 arbetspassen på raken!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Laura:

Jag hejar på dig!

2:a kommentar, skriven , av madeleine:

<3

Kommentera inlägget här :