Tisdag

publicerat i Allmänt;
Igår trappade jag ner ännu ett steg så nu äter jag 1 tabl 50 mg. So far so good
Svettningarna har nu återkommit på nätterna - De är liksom inte så att man blir lite fuktig i huden utan de rinner av mig, med andra ord pissblöt... De är ju inte så trevligt att vakna åh allt är blött men jag överlever de oxå även om de är äckligt åh jobbigt.

Igår kände jag mig smått konstig - suddigt seende och de kändes som att jag va på en färja, allt gungade till råga på allt så fick jag inbillade proppar i fingrarna... Så jävla ont gjorde de oxå. Jobbade gjorde jag oxå och va på väg att gå hem men tala om för mig själv att de blir ju iinte bättre för att jag går hem - snarare tvärtom.
De blir ju lättare att "måla" upp allt till en större grej ist fick jag ju faktiskt ta och skärpa till mig och faktiskt inse att de sitter bara i huvet. Klart jag inte fick nå jävla proppar i händerna men de blir så verkligt när man faktiskt känner hur jäkla ont de gör.

Jag hoppas att det inte blir nåt mer sånt nu.. För annars går de ju faktiskt bra och känns bra förutom såna där små grjer.

På onsdag ska jag även få komma till psykologen - lite smått nervös ändå, man vet ju att dom kommer vända ut åh in på en och hela ens liv... Men även så himla skönt att få hjälp med hur jag ska hantera min panik ångest som kommer finnas kvar. att lära sig att leva med den mer eller mindre.

Ja änt livet bra härligt så säg...

Nu ska jag riva i skrubben och fixa till där inne sen ska de jobbas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FIA:

Man kan leva med det jag gör det o man lär sig med tiden att hantera det, det tog mig lång tid men jag har levt med det i 16 år o jag vet att du med kommer finna balansen att leva med det. <3

Kommentera inlägget här :