Söndag

publicerat i Allmänt;
Julen är bortstädad och allt ser ut som de ska igen =) Idag tvättas de för fullt och plockar lite här åh där - sånt där vanligt vardagspyssel.
När allt är klart tänker jag faktiskt krypa ner under min fillt och fortsätta läsa min bok -  A jag läser en bok... Jag har aldrig tyckt om att läsa eftersom jag inte har den ron i kroppen (stressad själ) Men min själ behöver få den ron så därför har jag tagit tag i de, åh de funkar ju faktiskt bra fast ibland så rycker de liksom lite i benen men jag jobbar på de =)

I morgon börjar jag med min nedtrappning av medicinen... har faktiskt dragit ut på de för känns lite läskigt när jag inte vet hur kroppen kommer reagera :S
Men som sagt i morgon börjar jag åh går från 100 mg till 75 mg så de lär ju bli en spännande vecka - Eller så INTE

Tur att jag inte jobbar "grispass" när jag jobbar de kan ju tänkas att de kan bli lite kämpigt men ändå bra att få jobba några timmar för att inte låta "det" ta över!

Ps. Innan de ska läsas så måste de ut en MASSA aggritioner - Därför spelas de musik på HÖGSTA volym!!!
blir väl vräkt snart :P

Kommentera inlägget här :