Fredag

publicerat i Allmänt;
Fredag och gör tredje arbets passet av 9.. Många dagar kvar tills man får vara ledig en ynka dag men men....
Som sagt fredag idag och >Emilia har bestämt att vi ska ha fredagssmys i kväll ♥ Eftersom jag jobbar till 18 så blir de rätt sent innan vi kommer hem på kvällarna - hämta emilia hos dagmamma o.s.v lagas sen middag mm. Tur vi inte behöver kliva upp ultra tidigt på mornare, vi får sovmorgon!

I helgen tänker jag ändast mysa så mycket som möjligt med min lilla tjej (när jag inte är på jobbet) På söndag ska hon nämligen till pappa och Mia då vi ska börja med varannan vecka - Gud så tomt och ensamt de kommer bli här hemma då, jag är ju inte direkt van vid att vara utan henne så mycket. Vi får se hur det går!
Emilia är iaf glad att få vara med pappa mer men samtidigt lite nervös för att vara utan mamma men hon vet att längtar hon hem och inte vill så får hon självklart komma hem!
Detta går helt på hennes vilkor och hur hon vill!


Min finaste tjej ♥ ♥ ♥

Hur som hellst så mår jag fortfarande bra - Inga hemska biverkningar eller panik ångest =))))))))

Ha en härlig Fredag!

Kommentera inlägget här :