Mot ledigheten =)

publicerat i Allmänt;
Nu har jag gjort helg och de känns verkligen jätte skönt! Åter på jobbet Måndag klockan 7 :P
Imorse började de med att vi försov oss - lagomt stressit blev de så jag inte skulle missa bussen och jag fick börja med att springa kl 6 på morgonen, Emilia tyckte dock att de va himla kul att jag sprang och hon cykla.
Väldigt rogivande...Eller så inte!

Efter jobbet skulle jag till tandis då jag hade beställt tid.
Eftersom man "lider" av både deprisson och panik ångest så är hela kroppen en enda spänd muskel och på nätterna pressar jag käkar, tuggar,trycker, gnider och även på dagarna går jag och biter ihop - till och med när jag pratar =( Ja allt de  där gör att jag har väldigt ont i mina käkar och kan knappt gapa på morgonen för att de gör ont.
Tandläkaren såg att jag hade ett väldigt stort "bettfel" jag fick slipa alla tänder (dock inte framtänderna) för att jag bet inte ihop som vanligt, snett och konstigt... Plus att de fick bli bettskena så avtryck av tänderna är gjorda och jag kan nu bita ihop som folk igen utan att tänderna lutar.

Så nu kommer jag bli 3000 fattigare p.g.a att man mår bäver och man ska måsta va som en stelopererad mupp!

Tyvär så har jag blivit mer spänd igen för jag har inte kunnat tränat då jag har jobbat kväll när träningen har varit inte har de blivit några avslappningsövningar heller! Så 2 veckor utan nånting och de känns.... Kroppen mådde verkligen bättre av att få pressas av träning och avslappnings grejer.

Nu måste de bli SKÄRPNING!!!!!
I helgen får de bli några varv runt kyrksjön och MASSA avslappning!!!

Men nu tänker jag iaf krypa ner i sängen. Natti natti

Kommentera inlägget här :