Konstig dag...

publicerat i Allmänt;
Klockan ringde som vanligt 05.30 emilia och jag gjorde oss klara sen gav vi oss iväg till dagis och jag till jobbet..
Väl där såg vi alla att de liksom va nåt som va fel - Joo de va 5 personal vi ska ju vara 4 st... Hmmm
Ja de hade liksom blivit fel på shemat så eftersom jag ändå inte mådde så bra då ångesten kom krypandes igår kväll så åkte jag hem. Strax efter halv 8 va jag hemma igen =)
Tände ljus och värmde mig en varm kopp the sen burra jag ner mig i soffan framför den nya tv:n åh ja jag somnade och sov ett par timmar men skönt va de!

Dagen har liksom varit lång och konstig bara för de... Men imorn kväll ska jag iaf jobba - Emilia åker till pappa och Mia imorn redan då han fyller år så hon får fira med pappa, Sven och jag får ta de på söndag eftersom inte vi kan åka i morgon kväll.

Nä de börjar faktiskt bli dax för att nanna kudde så lika bra att jag avslutar inlägget...
Har ju inte nåt vettigt att skriva iaf =)

Zzzzzzzz

Kommentera inlägget här :