Tisdag

publicerat i Allmänt;
Idag har Malin och magen varit hit och fikat - Så himla mysigt med dessa gravidmagar :) De blev även att vi tog oss en tur på köpingen och en lättare lunch på Finess.
Emilia hämtade jag tidigare från Gudrun eftersom vi skulle till järvsö men innan vi åkte iväg så va vi in och fröken tog hål i sina öron, så jäkla söt <3

Som sagt till Järvsö skulle vi då jag skulle till tandis och få min bett-skena.. tog rätt lång tid innan vi va klara för att dom va tvungen att slippa på skenan så jag bet ihop rätt. Måste ju säga att de va ju inte direkt de skönaste att ha i mun fick en liten lätt kväljnings känsla och dregla :P så dom första nätterna kommer nog inte bli dom bästa.
Men bara jag vant mig så kommer de nog bli jätte bra - Jag slipper kanske ha ont i käkar och vara onormalt stel i hela j*vla mun!

När de äntligen var klart gick vi på Tori och åt mat sen gick vi på jobbet och hälsade på och emilia som självklart skulle hjälpa till med alla tanter och farbröder =))

så de va den dagen de... Nu är de liksom bara att gosa ner sig i soffan en stund innan jag tänker lägga mig.
En kopp te och brinnande ljus =)

Kommentera inlägget här :