Planering...

publicerat i Allmänt;
Ja de är ju dax att börja planera inför nästa fredags kalas =)
Bokas lokal
Fixa hello Kitty tårta
De bästa av allt är att jag för första gången har fixat klart presenterna redan - Inget sista minuten handling och ingen stress.. En stjärna till mig =)

Kolla så jag vet vilka som kommer så man har koll på hur mycke tårta/fikabröd mm som ska fixas.
Ja jag kommer nog att ha åh göra i veckan. Allt för min älskade sötnos som blir 5 år redan ♥


Ja detta är en av sakerna de lilla livet önskade sig Nintendo dsi XL

Själv vet jag knappt vad de är för nåt men såg att man kan ju göra en hel del med den =)

Nog om de...
Tro jag håller på att bli sjuk :( har känt i halsen och bröstet att de inte riktigt känns bra, imorse kändes de inte alls bra och har känt mig lite små hängig hela dagen.
Jag hoppas att de inte bryter ut för orka va sjuk!!!

De finns varken tid eller lust till sånt =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FIA:

Får man komma på kalaset? =) var länge sen jag träffade dig o lilljänta =)

2:a kommentar, skriven , av madeleine:

Men de är väl klart du får <3

Kommentera inlägget här :