Ny vecka!

publicerat i Allmänt;
Burrr va kallt de är ute nu för tiden, skönt att de är soliga dagar iaf! Men nu börjar även den eviga kylan nere i hallen =( Blir snor kallt på en gång när man öppnar dörren... Nu har jag tänt en massa ljus nere så några grader varmare blir de nog snart.

Idag tänker jag faktiskt inte göra så mycket (kan ändras) Jag kommer ha tillräckligt med saker att göra resten av veckan sen...
I morgon måste jag handla födelsedags presenter, bästa Ulle fyller år i morgon, på Torsdag fyller älsklingen år ♥
Även emilias farbror fyller år.
Så handla presenter ska göras imorn, bakas nåt måste oxå göras och även klura på vad vi ska ha på lördag när de kommer en hel del folk . . . Handla och göra ordning för de.

Sååå nu ska jag fortsätta att göra ingenting =))) ha en slappar dag liksom

Hej hej

Kommentera inlägget här :