Fredag kväll!

publicerat i Allmänt;
Klockan 8 imorse va vi på Bvc - Vikt och längd skulle tas igen. Hon hade iaf INTE gått ner nå mer i vikt. På 1 månad har hon blivit 9mm längre och 6hg tyngre, mammas gryn växer så de knakar ♥
Med andra ord är de inte underligt att jag får köpa kläder som jag gör och inte heller att hon har värk i benen, de är liksom helt förståligt =)

Så va de ju de här med glasögon oxå - Ögonläkaren har beslutat att vi ska pröva glasögon på henne, mmm de är ju lättare sagt än gjort. Men hon är duktig som försöker och har dom stundvis. Jag förstår henne helt hur de känns - för de första ovant att ha dom sen att vänja om ögonen och dessutom så är de inte rätt stl på dom eftersom de bara är på prov... Med tiden så blir de bra =) Hon har ju inte så stort fel (peppar peppar) hon är översynt men på gränsen så funkar de inte med glasögon så kan hon ju vara utan men får kolla regelbundet så de inte försämras.
De är liksom ingen katastrof om de inte skull funka!


♥ ♥ ♥

Så vad har gjorts idag då förutom Bvc besök... Jo jag har tillbringat 6 timmar i tvättstugan, handlat
dammsugit, skurat golv mm
Inte så där jätte givande dag kanske men såna där måste som alltid måste göras =)



Även fått blomma från grannarna ♥

Men nu tänker jag göra iordning en smaskig baugette och bädda ner mig i soffan.



Kommentera inlägget här :