check

publicerat i Allmänt;
  • Hello Kitty tårta -  Check
  • Nougatkaka - Check
  • Presenter - Check
  • bokat lokal - Check
*Ja allt är ju inte klart men en del saker.
De ska inhandlas lite mer saker som behövs så som ballonger och allt som hör till
sen ska de ju handlas en massa till de som ska bakas... Blev bara en kaka gjord idag då jag inte hade cocos hemma, så jag får helt enkelt baka den andra imorn.

Jag ska ju även göra en egen tårta oxå men de får bli på torsdag de..
De kommer ju liksom bli en hel del folk =) Just nu är de 27st .... Fyller man 5 år klart de ska firas ♥ Just därför känns de som att de finns lite att göra innan fredagen :P

Bäst jag lägger mig så jag orkar fofrtsätta med bakningen imorn

Natti ♥

Ps. Kollade in emilias Nintendo dsi XL och måste säga att de va en himla kulig grej -  Skulle oxå vilja ha en =)))

Kommentera inlägget här :