Söndag

publicerat i Allmänt;
Dagarna är lite upp och ner måste jag säga dom är dock inte så hemska så att jag bara ligger utan
jag kan vara uppe men de känns i kroppen att de långt ifrån bra. Men så länge jag håller mig uppe
och klarar av dagarna så är jag glad.... Även om de känns tungt.

Igår va vi bjuden till Micke och Mia på mat och dryck. Ja dom drack och själv va jag nykter och de
kan jag säga att jag är väldigt nöjd över att se sven må så dåligt =) ja jag är skadeglad!

Vi kom hem klockan 4 imorse så lite trött är jag idag men de va super trevligt iaf!
De va jätte skönt att få komma iväg och bara prata skit och skratta fast jag trodde inte att jag skulle orka
vara kvar så länge då jag blir sjukt trött och konstig när de blir för mycke.

Emilia har kommit hem idag oxå efter att ha varit borta en hel vecka, som jag längtat <3





Blev inte just nå bilder tagna igår ... tråkigt.

Nä nu är de dax att få in fröken och bada henne sen blir de mys för hela slanten.

Kommentera inlägget här :