Jobbigt!

publicerat i Allmänt;
Ja jag vet inte vart jag ska börja men.... För drygt en månad sen "krascha" jag...
bara de att jag inte riktigt insåg att jag hade gjort de förns jag låg och trodde jag
skulle dö och de blev akuten...

Dagar och nätter har varit fruktansvärda jag har bara legat och inte ens klarat av vardagen.
rasat i vikt, spytt och inte ätit =( de har med andra ord varit ett helvete!!

Jag är oerhört glad för alla som har och ställer upp! Emilia har varit hos mormor ett par dagar och igår
åkte hon hem till pappa och Mia. Jag själv åkte bort i tisdags för att få vila och få lite miljöombyte.

Vägen tillbaka är lång och jag har inte ens kommit halvvägs upp till toppen. Symtomen börjar
lindra men när jag kommit så långt att jag orkar då är det dax att ta tag i själva sjukdomen.

De kommer ta tid men jag kommer komma tillbaka!

Kommentera inlägget här :