Jag försöker...

publicerat i Allmänt;
Efter att vi lämnat emilia hos sin dagmamma så åkte vi till ica och handlade sen på granngården
för att handla till Molly. Nä vi kom hem tog jag mig i kragen åh städa hallen, dammsög, skura och gjorde rent
åt molly.

När de va klart tänkte jag att jag skulle göra ett försök till att göra nåt åt resten av lägenheten..
Den har varken dammats eller skurats på ett flertal veckor vilket resulterade i att de va så jävla skitit här hemma..
Jag har intalat mig själv att man kan inte ha de tipp topp hemma jämt och de har ju inte varit stökit utan
bara smutsigt.. Efter att jag hade dammat, dammsugit och skurat blev jag en aning slut med andra ord trodde
jag att jag skulle dö =(

De fick helt enkelt bli en middagslur i soffan....
Krafterna finns forfarande inte men jag vet att jag måste försöka... Igår lagade jag mat för första gången på
2 veckor och tog tag i all tvätt som inte tvättats på flera veckor.
Sakta men säkert försöker jag göra saker dock har jag inte vågat mig på att gå till emilias dagmamma och dagis när hon ska lämnas/hämtas. Men så småningom ska jag klara de oxå!!!!

Nu tänker jag iaf bädda ner mig i soffan och hoppas på att detta oväder slutar snart!


Kommentera inlägget här :