Helgen

publicerat i Allmänt;
Så hur har helgen varit då? Jo vars den har väl varit rätt ok.
Fredagen började bra men strax innan jag skulle åka och lämna emilia på dagis så blev jag jätte
konstig... Jag satt på toaletten och blev totalt svimfärdig och yrslig.
Inte tog jag mig upp från toan heller och jag blev faktiskt ganska rädd.

Jag va väldigt nära på att ringa dagis och säga att hon blev hemma men i sista stund bet jag ihop
och tänkte att de fick ju bära eller brista.
De gick bra iaf men när jag kom hem dök jag ner i soffan och vila, klev upp va uppe en stund
la mig i hammocken och vila gick in va uppe en stund med andra ord så va de en ganska kass dag.
Lördan låg jag mestadels oxå men tog mig i kragen och städa frökens rum och på eftermiddan skulle vi
fira Svens kusin som fyllde 20.

På söndagen vaknade jag snorig och nu är jag jätte förkyld så förmodligen så va de därför jag
blev så konstig.. dumma virus!!!

I kväll blir de enbart soffan och tvätten som måste vikas tänker jag ignorera i allra högsta grad!!!!

Så de så......

Kommentera inlägget här :