Uppdatering!

publicerat i Allmänt;
Ja de va ju dumt och tro att mammas hjärta va frisk =(
och ännu dummare att tro att hon inte skulle få öroninflammation!
Emilia är ju ett "öronbarn" precis som jag och resten av min familj!
Så när förkylningen slår till sätter de sig på öronen....

Så igår slog de till de började med att hon knappt åt någon middag och på eftermiddan fick hon feber
igen.
Klockan 18 somnade hon och sen vaknade hon och grina till och från och hade jätte ont i
örat.
20:00 va hon näst intill hysterisk och mitt hjärta gick näst intill i 1000 bitar.
Förra gången hon hade öroninflammation fick hon Citodon så då ringde jag 1177 för att fråga
om de va ok att jag gav henne de den här gången oxå, de va helt ok!

Alvedon är värdelöst och Citodon hjälper lite bättre men inte mycke. Hon decka 1 timma och sen
va de kört igen.
Grin, skrik, förtvivlan och tårar! Vi har fått minimalt med sömn i natt och de slutade
med att hon kräktes som en tok för att hon hade så ONT

Man känner sig riktigt maktlös och de gör ont i själen =(

Idag blir de soffan och filmer då vi är mer eller mindre som 2 vandrande lik sen får de
blir ett läkarbesök!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Åk och få penicilin om det e inflamation?

Låt henne vara inomhus i minst tre dagar från att hon blivit av med feber och värk.

2:a kommentar, skriven , av Madeleine:

hon får inte alltid penicillin, hon äter dock de i tid och otid för hon har de så ofta just därför får hon citodon ist!

3:e kommentar, skriven , av LindaT:

Stackars liten :(

4:e kommentar, skriven , av Madeleine:

Ja mycket!!

Kommentera inlägget här :