Suck...

publicerat i Allmänt;
Gud så tråkigt de här är.... Emilia har fortfarande feber ligger på 38 och nu vill jag
att febern ska FÖRSVINNA!!!!!
Hon är uttråkad, rastlös, arg och tjurig för att hon bara får vara inomhus!
Åh jag börjar själv bli en aning rastlös av att sitta inne... =(

Jag hade nämligen hoppats på att hon skulle haft en feberfri dag idag så hon och jag hade
kunnat gott på hennes första Bio imorgon.... meeeen icke!!!
Ist får jag hoppas på att hon har feberfri dag imorgon så vi kan gå på Söndag!

För att göra nånting så har vi iaf bakat idag... msåte ju roa oss med nåt annat än att kolla på
barnprogram och leka.

Jag försöker trösta mig med att de ändå har varit och är storm ute så de kvittar att vi är inne
men ändå vill jag ut!














Jahaaa vad ska vi hitta på nuda??!!!!

Kommentera inlägget här :