Stackars hammock

publicerat i Allmänt;
Kan de sluta blåsa någon gång!?!?!? Jag hatar när de blåser.
Emilia och jag har tagit en promenad ner på byn idag och hon är mycket nöjd över att
få vara ute idag =) hon har ju inte lekt ute sen i Tisdags.

När vi kom hem upptäckte vi att min älskade hammock har gjort sitt =( jag älskar min hammock jue
ramen runt hammocken som ska vara "taket" va i 100 delar och man kan ju inte
ha en hammock som inte har nåt tak!

Så nu har jag i vild förtvivlan letat efter en ny!
Har hittat 1 endaste fast visserligen så är de ju inte säsong för de än och de kommer förmodligen
fler.....men jag vill ha en ny nu för vart ska jag sitta nu när vårsolen kommer ?



den här var de ända jag hitta och den finns på Jysk.
Så får jag bestämma ska den handlas i HELGEN!

Och Nää Sven du har INGEN talan! <3

Kommentera inlägget här :