Dessa Söndagar!

publicerat i Allmänt;
Ja så va de ju Söndag igen då! Tänk att helgerna ska gå så fort och snart
är min 5 dagars ledighet slut =(
De har varit sjukt skönt vill jag lova!

Helgen har varit helt kanon.
Emilia har varit med pappa och Mia så vi har flängt runt en hel del =)
I fredags va jag och klippte mig efter de va jag och hjärtat på Kick saloon och åt
middag, sjukt gott!! Efter de va vi in till grannen och fika.

I lördags blev de sovmorgon, god frukost och några timmars slappa i soffan
sen bar de iväg till Arbrå för att träffa storebror med sambo och självklart
älskade lilla Amelie <3


Fasters sötnos!!!!!


<3

Middag, bus och lek sen bar de iväg till Iste till Lena och Macka och där
blev vi kvar till framåt 23..
Ja med andra ord har vi hunnit med en hel del.
Idag får de bli lite av en städ och tvätt dag och sen vänta på att lilla grynet ska komma hem<3<3
Börjar sakna de lilla busfröet nu!!!!

Nu tänker jag ta kaffekoppen och gå ut i de vackra vädret en stund, bara hoppas på
att man inte blåser bort :P





Ha en trevlig Söndag =)

Kommentera inlägget här :