Varmt =)))

publicerat i Allmänt;
Gud så varmt och skönt =) SKa tydligen vara soligt och varmt ons och tor, de passar mig alldeles ypperligt
då jag är ledig dom 2 dagarna!!! Tjohooo.

Nu har jag jobbat mina 5 dagar och de va ganska kämpigt som jag hade anat... I vanliga fall hade de ju inte direkt varit kämpigt men nu känns de ungefär som att jag skulle ha jobbat 14 dagar i streck utan ledighet.
Jobbigt läge men de är ju förmodligen bara att gilla läget!

På eftermiddan tog jag med mig Emilia, Nora och Nils ner på ica, skulle hämta ut ett paket med nya gardiner, lampa och plast bollar (gröna växter) till emilias rum. De blev super fint tycker jag och emilia själv tyckte oxå att de
blev såååååå fint =)

Barna skulle ha glass, leksak och tidning... Ja vad säger man, söt är dom!
Mormor va hit och hade köpt filmen Trassel till henne, alla säger att den ska vara så himla bra och mysig. Vi tittade ungefär 2 minuter sen ville emilia lägga sig hon va liksom helt slut stackarn.
Och faktiskt så tänker jag oxå krypa ner och vila min arma kropp och själ... I morgon blir de sola hela dagen lång eventuellt att vi åker till stranden.

God natt!

Kommentera inlägget här :