Utmaning!

publicerat i Allmänt;
I morgon ska jag utmana mig själv...
Hjärtat ringde för en stund sen och pratade med emilia och han tyckte vi skulle åka till
Sundsvall på äventyrbadet... Gissa om hon blev glad =)))

Jag själv funderar... Orkar jag eller orkar jag inte! Men jag ska utmana mig själv och åka ändå!
orkar jag inte får jag väl sätta mig på en stol eller helt enkelt lägga mig i en utav bubbel poolerna och
bara vara så får dom härja hur dom vill.
Ja de låter ju enkelt fast de vet jag ju själv att blir jag sjuk så kommer de bli till att sätta sig i bilen och åka hem men de är nåt som jag verkligen INTE hoppas kommer hända!!!!!

Jag ska även utmana mig själv på lördag då jag har lovat emilia att vi ska gå på Cirkus Maximum på lördag..
Hmm ja vi får se hur de går jag hoppas att de går bra iaf!

Jag ger mig inte!!!!

Kommentera inlägget här :