Usch!!!

publicerat i Allmänt;
Har verkligen mått skit piss ikväll! Så fruktansvärt jobbigt.. Tårarna har spruta och världen rasade för
ett tag. Bästa Ulrika kom in och vi tog en promenad och bara prata.. De är så skönt när man bara kan säga hur
man känner och vad som händer i kroppen..

Min kära familj sov så jag följde med henne hem en stund och jäste i soffan... Gäsparna kom en efter en och nu hoppas jag på att jag kan sova!!

Har även pratat med läkaren oxå om hur de går och är... Jag vet att de kommer ta tid innan de blir bra men ibland känns de som att de aldrig kommer de... =(

Men nu är de bara att försöka sova natti natti

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av fia:

Vet du vännen jag har varit där, vägen tillbaka är lång o tuff men jag vet att du klarar den för du har människor som bryr sig, o du vet var jag finns om du behöver mig hjärtat. Många tankar o kramar till dig

Kommentera inlägget här :