Tisdag

publicerat i Allmänt;
Oj vilken värme de har varit idag =) tropiskt utomlands värme de är va de har varit. Jävligt trevligt måste
jag säga! Förutom att man kan få lite av kvävningskänslor men de har jag ju annars oxå så de gör ju inget att
man får lite extra!! eller så inte

Jag har inte gjort nånting vettigt idag! Legat och pressat i solen fram tills ovädret började...
Plus att jag blev liiiite bränd i knä vecken för att jag låg och pratade i telefon i 2 timmar och glömde bort att
byta sida!

De va ju länge sen man prata så länge i en telefon iaf. Men pratar man med någon som själv har samma sjukdom
och som förstår vad man går igenom och vad man kämpar och slåss mot varje dag så rinner minuterna iväg.

Att veta att ens tankar och andra former av konstiga saker som tillkommer faktiskt hör till sjukdomen och är "inte" onormalt... eller ja.... Skit samma de går iaf inte att beskriva med ord och inget som andra skulle förstå
om jag skulle försöka skriva ner...


I morgon har jag telefontid med våran familjeläkare så får se vad han har att säga om tiderna då... har ju en del jag med att ta upp så.

Familjen min har redan lagt sig.. dom är slut som artister så nu ska jag bara njuta av tystnaden. eventuellt sätta mig ute och prata med grannarna.

Natti



Kommentera inlägget här :