Slut på veckan...

publicerat i Allmänt;
Ja då har man gjort en arbets vecka då =)
Dom första 2 dagarna va rätt jobbiga hade liksom såna där dåliga dagar så kraften och orken fanns inte
riktigt.
Men nu har medicinen börjat gjort ännu bättre verkan sen jag ökade på dosen så dom andra 2 dagarna har varit ok... Fast beror mycket på vem jag jobbar med. Idag har de varit ganska stressigt och rörigt och jag kände på en gång att kroppen sa ifrån. De tar sjukt mycke på dom krafter som finns när jag har jobbat. Jag blir fruktansvärt trött så de är näsatn olidligt.. Men men

Nu är jag iaf ledig i 3 dagar sen kommer jag jobba 2 ledig 1 och jobba 5.. Dom där 5 gruvar jag mig för, men de får bli ett test. Går de så går de... Går de inte, ja då är de väl så.

Nu ikväll har jag liksom känt mig himla bra och de känns så skönt =))) Har spelat musik för hela Ämbarbo och faktiskt så blev jag lite sugen på att gå ut (NYKTER)... Fast är nog bäst att ta de senare i sommar tror dock att jag skulle kurka ur om jag gjorde de. För hur rörigt är de inte på en krog då??!!! Inget för en utslagen kropp iaf.....

Ist så tänker jag gosa ner mig i soffan och mysa och bara vara nöjd över att jag faktiskt har en kväll som är
mer än ok

Kommentera inlägget här :