Måndag

publicerat i Allmänt;
Ja nu är helgen över och min 3 dagars ledighet är slut. Imorn är de dax att jobba igen tur jag jobbar kväll!
Idag har jag varit i Hudik shoppat med Ulle och Nora, en riktig mysdag <3
Emilia fick en hel del nya kläder jag älskar att köpa kläder till henne de riktigt kul =))) handlar hellre till henne
än till mig själv.

Emilia har åkt till pappa och Mia och där blir hon till Söndag så den här veckan blir till att jobba och sova.... typ
Jag är så sjukt trött mornarna är värst... Trött, seg, mosig, tung i kroppen och de känns som att jag festat, De är
jätte jobbigt och allra helst när man börjar klockan 7.
Har även investerat mig en bordsfläkt som jag har vid sängen, de är inte så lätt att sova när de är över 30 grader i lägenheten och jag har redan fasanfulla svettningar på nätterna då man får både hemska mardrömmar och sjukt mycke svettningar av medicinen.... Satt den kommer bli väl använd =)

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta mig nå kvällsfika... Måste ju försöka äta upp mig då vikten fortfarande rasar=( inte för att jag är direkt undernärd men man vill ju gärna ha lite till övers :P

Natti natti

Kommentera inlägget här :