.....

publicerat i Allmänt;
okej, ja då va den här helgen över då...Kan ju inte klaga på vädret iaf sol sol och ännu mer
sol! De gör min själ glad iaf!
Idag har jag mått så där... jag hatar de!!!! Usch!

Som tur är så har jag iaf mått bättre på eftermiddan och kvällen =)
I morgon ska emilia till dagmamma och de ska bli första gången som jag går "så långt"
sen jag blev sjuk.. jag som gått flera gånger per dag förut. Så  de är över 1 månad sen jag gick och den kondis
jag hade lär ju vara nere på NOLL nu =(

De är bara att försöka ta tag i krafterna för om 1 vecka börjar jag jobba... Hmm ja lite nervös och orolig är
jag faktiskt. När man vet hur stressigt och drygt de kan vara och man kommer springa på ett golv i typ 7 timmar.,.. ja då blir man lätt orolig. Tänk OM jag inte klarar de?? Tänk OM jag kraschar ner igen??
Mycke tankar men jag tänker köra på så gott jag kan! Jag tänker inte ge upp eller låta skiten ta över mig..


Men nu tänker jag gosa ner mig i soffan och vänta på hjärtat som är ute och paddlar kajak!

Kommentera inlägget här :