Vill inte...

publicerat i Allmänt;


Ja ungefär så här kommer jag sitta snart =(
Jag är så j*vla nervös inför morgon dagen när jag ska till tandläkarn - Min tandläkare är på semester så
Jag fick ringa privat tandläkaren här i ljusdal....
De gör mig änne mer nervös då jag vet att de är någon ny som ska karva i min mun!

Tanken på att dom kanske får skära upp innan dom får ut tanden .... Ja jag vill inte ens tänka på de USCH
Om visdomstanden ändå hade kommit upp så hade jag vetat hur de skulle gått till men nu har den ju inte ens kommit fram och ändå har jag fått inflammation av fanstyget!!!! Grrrr

Sist jag drog min allra första visdomstand så va jag ju helt förstörd (gjorde inte ont) men grät svettades och skaka.
Efter de låg jag hela dagen och familjen fick äta pizza.

Jag tycker synd om mig själv!!!!

Kommentera inlägget här :