Söndag

publicerat i Allmänt;
Så va även denna jobb helg avklarad... fast ja ledig är jag inte för de ska jobba imorn och på tisdag sen är jag ledig
1 dag iaf.
Jag har haft några dåliga dagar dock inte lika dåliga som jag har haft förut men de är fortfarande fruktansvärt!!!
När jag har bra dagar så lever jag som man alltid gjort.. Allt går i 300 ska göra och hinna så mycke som möjligt på så kort tid som möjligt och jag vet att kroppen inte fixar de! Stressa på jobbet och stressa hemma jag vet så jävla väl att jag inte kan hålla på så. De kommer aldrig bli bättre om jag fortsätter så.

De är väl därför jag inte haft nå bra dagar för att krippen säger STOPP.... Kanske lika bra att börja lyssna lite bättre för jag har ingen som helst lust att bara bli sängliggandes igen!!!!!

Men i kväll ska jag bara vara (fast jag borde tvätta en massa) och imorn blir de en sovmorgon! Emilia har åkt till pappa och Mia så jag får väl passa på att sova och vila lite.. Tomt och tyst blir de.

Just nu tänker jag gå ut och sätta mig i kvälls solen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Laura:

Sakta ner, S A K T A N E R. Långsamt ska det gå. Sjukt svårt men sjukt effektivt. Och i slutändan går det ändå ungefär lika fort som när man försöker göra det i 190 OCH man har iaf lite av nerverna kvar. =)

2:a kommentar, skriven , av Madeleine:

Ja de är jätte svårt =( man påminner sig själv att man ska sakta ner och man gör de i ca 3 minuter sen är man uppe i 300 igen... När de väl går sakta är de ju jätte skönt men som sagt de är ju svårt att hålla den takten oxå.

3:e kommentar, skriven , av laura:

Practice makes perfect. =)

Kommentera inlägget här :