Så äre....

publicerat i Allmänt;


Måste säga att de är skönt att få komma bort ett tag! Synd att de inte varar längre än till söndag =( På måndag måste jag försöka jobba igen... Och på söndag kommer min älskade unge hem igen <3<3<3
Jag måste erkänna att resan gruvade mig en hel del... Att sitta i en bil i 11 timmar gjorde mig nojjig och nervös, bara att sätta sig på bussen eller tåget är väldigt kämpigt ibland.

Men de gick bra ändå...  men oron finns ju hela tiden så fort man åker nånstanns men jag KAN inte isolerar mig bara för att jag KANSKE får en attack eller mår bäver ändå.

Nu när jag är borta så har jag inte den där inre stressen som när man är hemma, även om de inte finns saker som måste göras just då så finns de ju alltid en måste göra lista i huvet. Den inre stressen och stressen på jobbet gör att min kropp säger upp sig helt.

Så dom här dagarna ska jag bara vara och när vi kommer hem så SKA jag försöka att ta de LUGNT!! lägga av med stressen och ge fan i allt. Man måste ju liksom inte göra allt!!

Så de så!!

Kommentera inlägget här :