Hemma...

publicerat i Allmänt;
Idag skulle jag ha jobbat men slutatde med att jag blev hemma =( Kroppen har sagt ifrån och jag känner mig helt
överkörd.
De är nog dax att jag börjar lyssna på kroppen när den börjar säga ifrån att de blir för mycket, ta de lugnt ist för att ignorera och bara fortsätta som vanligt.

Jag önskar att medicinen gjorde underverk men så är ju inte fallet den som sagt bara lindrar och tar en till någolunda normal nivå sen är de ju jag själv som måste jobba på resten. Sluta stressa och få bort stressen inombords i första hand för de är den som tar ut mig när de blir för mycke.

Så idag blir de bara till att vara hemma och vila.. I morn är jag ledig sen får vi se hur de blir med resten av veckans arbetspass. Tråkigt =(

De enda jag önskar mig är en endaste dag att få må som jag gjorde förr!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av fia:

Dit kommer du en dag igen, lite tålamod o mycket arbete så är du snart tillbaka =) <3 tänker på dej vännen

Kommentera inlägget här :