De är inte ok!

publicerat i Allmänt;
Igår och idag har de blivit en promenad rätt jobbigt va de men de är samtidigt väldigt skönt!
Jag har legat större delen av dagen både inne och ute - sovit en del oxå.
Tyvär så blev de så att jag sjukskrev mig resten av arbetspassen den här veckan de är lika bra att ta de lugnt några dagar... Försöka ta igen sig lite.

Inte nog med de så upptäckte jag när jag låg och solade att jag såg förskräckligt benig ut =( Så de slutade med att jag måste springa in och ställa mig på vågen.... Sista jag vägde de vågen visade idag kan jag säga att de va vääääldigt många år sen jag vägde. Senaste året har jag legat på 60 kg de är inte vad jag väger idag kan jag säga.
Jag äter så mycke jag kan, onyttigt åh mer där till men de verkar ju inte hjälpa =(


De här är inte ok!!!!


Dessa knoter är inget som jag haft synliga förr då jag haft min lilla degmage
som putat... Jag saknar mitt lilla fläsk

Som sagt de är f*n inte ok!!!!

Kommentera inlägget här :