25 Juli

publicerat i Allmänt;
Ja tänk, idag är de 28 år sen man föddes bara 2 år kvar till 30... Hua
Dagen har iaf varit bra fina blommor och presenter har jag fått, fast jag tycker att jag är för gammal för sånt - men de värmer ju ens hjärta.

Idag va de som sagt VAB då vi skulle till sjukhuset och kolla emilias sänka och urinprov igen sänkan visade 5 så den va helt normal och urinprovet va helt blankt De va skönt att höra!!

Jag själv har fruktansvärt ont i hela kroppen och jag känner mig helt överkörd...Men ORKA
emilia och hennes pappa låg på golvet och sjöng, jag och mia satt och pratade när micke säger att emilia känns himla varm :S Öööm ok, fram med termometern och kolla - Åå vad visade inte den Jo 38.5...
Jag blir verkligen galen snart!! Imorn har jag iaf bytt till dag pass så sven får vara hemma med henne och när jag kommer hem så får han åka iväg och jobba.. jag blir faktiskt trött för mindre

Jaja men nu ska jag iaf lägga mig för de känns verkligen som att någon slår mig med en hammare =( jag vill inte bli sjuk och jag har absolut inte tid heller!!

Så basiller ni kan försvinna från våra kroppar NU helst nyss

God natt!

Kommentera inlägget här :