usch, fy och blä

publicerat i Allmänt;
Herre min gud vilken hemsk dag och ändå är de halva dagen kvar, MINST
Idag har de bara varit hemskt, tårarna är nära och jag vill bara ge upp

Ingenting känns positivt, deprimerande och ångest när jag ska äta för att jag
vet att jag inte får röka den där bästa efteråt
Hittills har jag bara ätit lite lunch och en del apelsiner


Just nu ser jag iNGENTING positivt i att sluta röka, självklart finns de mycke positivt med
de men jag kan bara inte se de just nu...

Jag vill bara springa ner och handla cigaretter bara få röka 1 men att röka BARA 1 är ju början till
att jag sen fortsätter.. men just nu är jag faktiskt inte ens säker på att jag kommer klara de iaf =(
Men jag gav aldrig 100 % heller... fast än har jag inte gett upp.


Bara en hemsk dag. . . .

Kommentera inlägget här :