redan onsdag. . . .

publicerat i Allmänt;
Idag blev de sovmorgon, vaknade klockan 10 idag =)
super skönt va de och den sovmorgonen va väl behövlig kan jag säga.

Jag har faktiskt plockat bort Julen och städat som en tok idag, exakt hela dagen har jag städat!
Men nu är de ju rent och fint iaf =)

Nu vill jag bara att dom nya gardinerna till köket och vardagsrummet ska komma nån gång!!!
tyvär så är de ju nån vecka kvar. . .
Bara dom kommit så är jag nöjd sen.

Emilia snorar och hostar (som vanligt) och jag själv känner mig inte riktigt 100 heller
men förmodligen inget som tänker bryta ut. .
Men så kan de ju va.

Idag fick vi hem papper och i slutet på januari ska emilia till läkaren och anntar att dom då ska börja på med
utredningen... :S
Så nu ska man väl gå och gruva sig för de oxå resten av månaden
Fy.

Men nu tänker jag iaf krypa ner i sängen och gosa med min lilla snormaja <3

Gnatt

Kommentera inlägget här :