Kanske man ska ta sig i kragen. .

publicerat i Allmänt;
I lördags när vi va ner och handlade så fick jag tanken att jag ska sluta röka!
De röks och dricks kaffe jädrar anåda . . .  usch!!!

Efter att detta paket är slut så ska jag faktiskt ge de en chans, har ändå inte riktigt gått in för de helt
men tänkte pröva iaf.
De går ju bara man VILL!!!

Och viljan finns ju inte riktigt helt men lite iaf så därför så tänkte jag iaf prova och de är ju alltid nåt.
Har ju slutat en gång visserligen så va de ju när jag vänta emilia och självklart sluta jag då.
Att röka under en graviditet tycker jag är fruktansvärt då man faktiskt inte bara har sig själv att tänka
på...

Då va de ju bara en självklar sak men nu är ju inte jag gravid men tänker försöka iaf.

Så jag får väl helt enkelt sysselsätta mig med nåt annat typ promenera 100 mil om dagen eller nåt =)
och sen får man ju hoppas på att det går bra.

Bara att ta sig i kragen nu!!!!


Kommentera inlägget här :