Jag erkänner

publicerat i Allmänt;
De gick åt helvete...
Igår kväll rökte jag 1 cigarett, jag stog faktiskt inte ut.
Idag har jag rökt 1 men rökte först efter ca 2 timmar, jag tänker inte ge upp helt utan jag kommer
vara hård mot mig själv bara!

Att försöka sluta själv va jobbigare än vad jag trodde MYCKE JOBBIGARE!!
Jag kommer iaf dra ner mycke på rökningen och jag SKA inte röka en massa
cigaretter bara FÖR ATT..

Jag trodde faktiskt att jag skulle klara fler dagar än vad jag gjorde men jag är ändå
stolt att jag faktiskt försökte ändå.
Och jag kommer klara de en vacker dag med eller utan "hjälp"

De är ändå skrämmande att nikotin har sådan "makt" och jag läste i tidningen i fredags
att nikotin är mer beroende framkallande än kokain..  HAllå?? ja man blir rädd för miindre

Men som sagt nästa gång får jag se till att jag är "laddad" till 100% och ge allt.
Alla kan misslyckas.

Nu får jag hoppas på att de går bra för mitt hjärta iaf som slutade snusa i fredags kväll!!
Jag får heja på honom ist <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lauritzmarianne:

love the web site lots of luck love to see more poems

Kommentera inlägget här :