Ja kära nån!

publicerat i Allmänt;
Ja lite jobbigt är de eller jobbigt vet jag väl inte heller
jag känner mig grymt rastlös och sitter inte still långa stunder.
Kan ju kanske bero på att jag vill röka men ändå...

Fortsätter jag vara  värre än duracell kaninen him self så kommer jag förmodligen kasta, rensa plocka
skura och städa sönder lägenheten!
Idag har de bytts gardiner i kök och vardagsrum, dammsugit 2 GÅNGER,
skurat badrummet med clorin, tvättat 3 maskiner, vikt 2 maskiner (torra kläder)
Städat i köksskåpen
Ja med andra ord så blir de en massa gjort men oxå en massa som inte måste göras.

Imorn när jag lämnat emilia hos dagmamma är de nog bäst man tar en promenad
ist för att städa HELA dagen.

Jag skulle bara vilja få ta ett liiiitet bloss   FAN!!!

Nä nu ska jag försöka lägga mig i soffan och mysa med emilia innan hon somnar.

Hejhej

Kommentera inlägget här :