I natt jag drömmde...

publicerat i Allmänt;
God morgon!
Jag är trött som en gnu Emilia ja hon är pigg som en lärka =)
Men jag iaf fått i mig en halv kopp kaffe så de ska väl ordna
upp sig.
Har dessutom slängt på en maskin tvätt! de är ju alltid nåt.

Inatt va de första gången sen Cleya gick bort som jag har drömt om henne,
sen hon gick bort har jag bara haft helt sjuka mardrömmar om andra djur och
annat.

Men i natt fick jag iaf "träffa" henne igen. I drömmar brukar ju ingenting kunna va sig
likt, men Cleya va sig lik hon sprang och svansa efter bena, pälsen och hela hon va
som hon va i verkligheten.
Men tyvär så va hon sjuk i drömmen oxå . . . . usch

Och jag hatar att drömma drömmar som känns som verklighet när man vaknar =(
man blir så besviken när man inser att de bara va en dröm

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Remyhanne:

Great site

Kommentera inlägget här :