Gruvsamt!

publicerat i Allmänt;
Ja nu har vi kommit hem åkte ner och hämtade lilla fröken på dagis
och nu lker hon ute med kompisar.

Själv ska jag vika tvätt vilket inte är de roligaste. . .

I morgon ska jag försöka börja mitt nya rökfria liv!!! Dom sista cigaretterna röks med all njutning
. . . .eller nåt :S
Svens reaktion och svar på att jag ska sluta röka va: FY FAAAN

Ja om jag ska vara ärlig så förstår jag honom för de kommer förmodligen inte
vara muntert här hemma, stubinen lär ju vara millimeter kort!
Men jag ska göra ett försök och som sagt så har jag ju inte "gått inför" de här till 100%
så blir de en riktig pain in the as situation så kommer jag säkert ge upp.

Men jag hoppas att de går... fast jag inte riktigt har viljan och visst de finns alla möjliga mediciner
och hjälp nu förtiden men ska jag göra de här så ska jag göra de SJÄLV!!!
JAG KAN BARA JAG VILL!

De som känns gruvsamt är vad ska jag göra ist??!! alla dom fula vanerna som när man pratar i tele,
bara för att man har tråkigt, efter mat och till kaffe. ja de finns massor med såna fula vanor.
jag får helt enkelt lösa de problemet då.... springa ett varv runt huset eller nåt.

Men än är det inte morgondagen och nu ska tvätten vikas.

Hej hej!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av farmor:

de klarar du galant

Kommentera inlägget här :