God Morgon!

publicerat i Allmänt;
Eller ja god kväll är de ju faktiskt . . .
Men jag har faktiskt legat och sovit någon timma nu så jag får
vända på dygnet.
Ska iväg och jobba natt i natt och då måste man ju vara pigg.

Börjar 21:15 och slutar 07:15 så imorn kommer jag att sova HELA dagen (försöka iaf)
och att sova på dagarna flera timmar i sträck är ju omöjligt.

HAr inte funkat så bra förut när jag jobbat natt... 1 timma hit och 1 tmma dit
och sen är man skit död som människa..

Men men nu ska jag iaf laga middag, koka kaffe och ladda inför natten =)

Kontrollen hos tandis gick jätte bra. inga hål detta år heller =) Jippiiiii
sen åkte jag ner till Bollnäs en sväng med mamma men blev inte så
mycke shoppat kan ja säga.

Göra ett nytt försök till helgen.

Pöss och hej

Kommentera inlägget här :